torsdag 28 oktober 2010

De vanliga..

Vart städ dag idag då.. Är inte klar än så jag får fortsätta imorn.. Vart ju ingen snö som Johan sa så jag va ut och kratta lite löv fast efter en stund lät de som att min jäkla rygg bröts av så jag gick inte och pyssla me massa annat.. Sista dagen för katterna att ta maskmedicin. dem har vart jätte duktiga att ta de men idag tyckte dem att de fick vara nog så dem försökte åla sig ur gräpet men de gick bra till sist..:P 
Blir att gå upp tidigt för jag ska köra Johan till Valö för att jobba och jag behöver låna bilen senare under dag så jag kan handla.. Sen på kvällen kommer Fia & Matte, synd man inte hann få hem sängen itid men den kommer på måndag iaf så skönt de ska bli att få flytta in i vårt fina sovrum..:D
Ne sov dags så natti natt me er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3