lördag 23 oktober 2010

Bytt bort sommaren mot vintern..

Ska berätta mer om va som hänt idag/kvällen fast i ett eget inlägg och de är att man har bytt däck på bilen så man kan känna sig lite lugn och snön kan få komma(helst inte).. Jag har aldrig bytt däck förr, de är ju alltid nån annan som gör de åt än..:P Men i år bestämmde jag mig för att jag vill oxå kunna, så  Johan hjälpte /lärde mig hur man gör, inte för att de är så svårt men de är tungt så jag kom på att de där är karl göra..XD Jag får skaffa mig mer muskler..:P
Men nu ska jag hoppa in i en varm dusch och mysa ner mig i soffan me Johan..^^


P.s Bytt header och bakgrund tillfälligt över halloween..:P Inte så proffsig header men den får duga, lessna lite på den andra.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3