måndag 11 oktober 2010

Inpuls..

Har vart me mamma och syrran in till Uppsala.. Syrran skulle till tandläkaren och visste inte vart de va så jag hängde på eftersom jag vart där ett X antal gånger.. Medans mamma och syrran va hos tandis så gick jag runt på staden och kolla runt lite.. VILL ha mer pengar för man hitta så mycke fint i butikerna..
När syrran va klar så gick vi på marknaden som va där.. Köpte massa strumpor till mig och bby..:P Sen bar de av till Max, usch känner mig tjock.."/ Sen vart de olika butiker bland annat jysk där de vart ett köp.. Fick även prata lite engelska för de kom fram en och fråga lite om väg beskrivning.. Mamma stod som ett fråge tecken.. :P
Sen vart de att åka vidare mot IKEA :D där de oxå vart en del köp, mest inpuls för jag behövde inget egentligen..:P Köpte bland annat doft ljus.. Älskar sånt.. Gilla den som lukta bullar..:P Hitta saker som jag fick massa idé om hur jag vill ha i badrummet och sovrummet..^^ Längtar tills man får ihop pengarna så man kan sätta igång me mina idér..:D
Vi va in på gränby och då passa jag på att köpa ett Rosa band och de tycker jag andra oxå borde göra.. :)
Köpte även en annan sak inne på gränby som bby ska få senare när han kommer hem om han inte kommer hem för sent förstås..;P Hoppas han gillar de..^^<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3