fredag 22 oktober 2010

Första snön 2010..

Jahaja då va den här.. Snön..! Usch men som tur va de bara lite som kommit men de va inge kul att köra me sommardäck i slasket som fanns på vissa ställen..:S Blir till att byta till vinterdäck i helgen tycker ja.. Jag hoppas verkligen att dem byt på jobbbilen annars blir de inte så kul..:S
Inatt/imorse visa jobb bilen att de va -29grader ute.. Tror bilen har fått slint i systemet..XD Kom hem till en tom säng:( vid halv 6 och vid 9 sms mamma och berätta att de va dåligt väglag jag lyckas skriva ihop ett svar i sömnen och somna om, vaknar vid 1 och slänger i väg ett grattis sms till en kompis men sen kom jag på att hon inte fyller år förren på söndag, hahah go morgon liksom, jag som va helt säker på att de va idag, visste att hon fyller år den 24 men jag fick för mig att den va den 24 ida..:P
Stack till affären och handla och när jag kom hem så fixa jag kattlådan och bar in ved sen bänka jag mig framför tv och kolla på top model 8.. Ska försöka fixa iorndnig nått att äta sen..
Johan kommer inte hem fören senare ikväll så jag får ha min egna mys kväll me katterna framför idol, ska nog va lite tantig och sy på min syning..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3