torsdag 16 juni 2011

160611

Änu en seg dag. Har sovi bort de mesta va den. Tror jag har nå förkyldning i kroppen som inte vill komma fram riktigt, haft lite svårt att få ordentligt me luft men som vanligt så envisas man me att jobba ändå, jag är ju aldrig sjuk.;) Men eftersom man inte är helt frisk så blir man lite seg i kroppen, sov till kl18 dock vakna jag några gånger innan de.
Och troligen få man inte träffa Johan på HELA dagen så de gör ju inte saken bättre! Kanske hinner vi ses innan jag åker och jobbar men de är bara kanske.:( Lyckat att va sambos och inte ses på hela dagarna, man tröttnar ju iaf inte på varandra.;)
Matte åkte hem idag oxå. Haha skämta me Johan och sa att Matte har fått mer tid me honom än va jag, hans egna flickvän fått.:P Så kan de gå.^^

Har inte äti på hela dagen förutom muffins så nu ska jag göra iordning äggmackor och sen slå på en film och tycka synd om mig själv.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3