onsdag 1 juni 2011

Delar av studenten 2011

Sov typ 2timmar sen upp och fixa mig. Åkte till gränby där vi möte Johans föräldrar och gick runt lite på gränby sen lämna vi kvar Johans bil och åkte me föräldrarna in till stan. Va och kolla på när Sara sprang ut och jag agera lite fotograf. Alla va glad och då är de som de ska va, man tar ju bara studenten en gång.!:)
Hade köpt mig ett paraply för de regna när vi åkte in men så klart kom solen fram. Tur för studenterna som fick sol när dem sprang ut och sen åka flak.
Känns som de va sjukt länge sen jag tog studenten(2009).
Efter studenterna hoppa upp på flaket och åkte iväg så åkte vi tillbaka till gränby, vi gick runt lite där sen åkte jag och Johan till Max.
Usch kommer inte äta där på ett tag för börja må så jäkla dåligt efter vi åt där anntagligen vart de för mycke flotig mat för magen. Åkte till EWE möbler men palla inte kolla så noga eftersom jag bara ville hem och lägga mig. Somna i bilen på vägen hem, inte så konstigt efter så lite sömn. Vi träffa på Christer i Östhammar som körde runt på Toves klass studentflak, prata me honom en lite stund sen åkte vi hem.
Vila lite när jag kom hem och drack lite vatten så släpte allt och jag börja må bra igen. Fixa till frillan lite och nu väntar man på att klockan ska blir ca8-9 då vi ska åka till Öregrund och träffa folk och dricka lite.:)
Bild 1 visar vilket "fint" väder de va när vi åkte in.
Bild 2 är Sara klass studenflak.
Tänker inte lägga upp bilder på själva ut springet eftersom de är Saras bilder och hon vill nog se bilderna först innan nån annan ser dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3