tisdag 28 juni 2011

Va tror ni händer imorn?

Är ganska dött här i bloggen jag vet men händer inte så mycke i livet just nu. Skulle åkt till Stockholm idag och hämtat ett bord men vart inte så. Imorn händer de lite iaf men de är hemligt.;) Kommer va trött men värt de. Skriver mer om de imorn.:)

Inatt är de heltäckning så kommer ta lite längre tid men sen har jag semester i 4dagar.:D 4 dagar kankse inte är så mycke men känns som jag inte behöver fler dagar, vet inte om dem klara sig utan mig blir bara kaso när jag är borta.:P
Har semester i 4dagar sen i början av augusti, får hoppas att man får de va som helst kan hända. Nästa år hoppas jag kunna ta ut semester odentligt eftesom en nya grupp me ungar har tagit körkort och behöver sommarjobb.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3