tisdag 14 juni 2011

Va skulle dem göra utan mig!

Fick jobba över lite imorse.
Innan jag han sticka iväg från garaget så fråga en kollega om jag ville jobba lite extra. Han kände sig lite kraslig så han undra om jag kunde ta lägenheterna i gimo efter jag va klar me östhammar och jag som är så snäll sa ja. Lite extra slantar är alltid fint + de tar inte så mycke tid att göra dem. Så de vart så imorse att man körde östhammar sen vänta jag in gimo bilen och byte bil och körde till gimo och va la klar på 1-1½ timme sen tillbaka till östhammar och lasta av lasten och en kollega som kom samtidigt som mig hjälpte mig att lasta och plasta in kartongerna som jag hade me mig på en träpall. Sen vart de liten prat stund som man fick reda på lite saker.

Inatt blir de till att köra gimo eftersom personen mådde sämre tydligen, blir även till att köra halva östhammar för den nya kille skulle tydligen inte orka köra hela. Va skulle dem göra utan mig på jobbet.?;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3