lördag 11 juni 2011

Kom hem från jobbet nyss. Sätter mig här och varvar ner lite. Va en del folk ute på stan inatt och sånt är lite obehagligt så man får köra lite om vägar så man tar såna ställen där de är oftast mycke folk sist så dem har gått hem.:P

Haha brosan ringde vi halv två och undra om jag kunde köra honom, hmm nje inte så lätt då man precis ska börja jobba liksom så han fick fixa de på nå annat sätt så vet inte om han kom iväg eller inte.

Gubben som jag nämt föruthan som brukar hämta tidningen direkt av mig när jag kommer, förut fick jag ju en blomma idag fick jag några karameller såna där Marianne typiskt pensionärsgodis(mormor brukade ha såna jämt).:P Haha är han ute efter gratis tidningar kanske.?;P Ne men man blir glad när nån uppskattar va man gör och att han tycker man är trevlig är ju bara bra.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3