torsdag 16 juni 2011

När man talar om trollen!

Hihi ja gissa vem som kom nyss hem.;P Fast han va bara hem och bytte om från shorts till längre byxor och hämta en tjock tröja men oxå för att hinna träffa mig såklart.^^ Men han va inte hemma så länge, nån minut bara, han har en massa att hinna me att pressa eftersom de väntas regn så är de många som vill hinna få undan sitt.
Så hinner inte träffa honom nå mer idag, tur jag inte jobbar så länge inatt för inatt har jag bara Östhammar att köra så kommer hem tidigar så hinner träffa honom mer dock kommer jag att sova när jag kommer hem men de är bara tanken att veta att han ligger bröva som gäller. Och om de kommer regn så har han kanske inte så mycke att göra imorn så då får vi ses lite mer än vanligt. Underbart!^^ Man kanske kan få en fredag då man har nån att ha fredagsmys me och inte behöver va själv som jag brukar få va.:P

Ne slå igång nå avsnitt av Tru Calling och äta macka. Och nu behöver inte tycka lika synd om mig själv längre eftersom jag fått träffa min bby.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3