måndag 6 juni 2011

Röd dag!

Va nyss iväg me lite fika till Johan. Han hade ringt och bet om vatten så jag va så snäll och fixa de och så fylde jag en liten påse me muffins och kakor så han hade nå att mumsa på. Jag och syrran åkte ner till åkern som han va på och dumpa av sakerna.
Sen hade vi tänkt åka till Östhammar och köpa ett sällskapspel på kontorshuset men så kom man ju på att de är ju röd dag idag så de troligen är stängt. Suck så då kracha den planen få se va man hittar på istället.

Eftersom de är röd dag idag så va jag ledig inatt men såklart kunde man inte sova så tog me mig mitt täcke och la mig på soffan och kolla på en film 27 Dresses och sen kolla jag på Movie award(stavning) som va på MTV. Somna på soffan och sov kanske tre timmar sen kom Johan för då skulle han åka och jobba. Somna om och sov lite små dåligt eftersom jag vakna hela tiden. Aja tur man har semester nästa helg så då kan man få sova en hel natt kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3