fredag 17 juni 2011

Dagen börja inte bra!

Dagen börja me att bilen la av så de va bara att ringa Johan så han fick få hem mig och bilen. Så nu har man ingen bil. Vi gissar på att de är batteriet som är dött.
Jag och Johan va iväg och handla blommor till de nya landet och lite nya blommor till altan så får hoppas på att de kommer nå solig dag så man kan plantera dem. Va och handla lite smått och gott.
Fick äntligen mitt packet me kläder. Jacka passa kanske inte perfekt men den duger, har alltid svårt att få jackor att passa efter som man är så lång och smal men klänningen passa kanon eftersom de va en slimmodel.
Nu blir de till att fixa mat och slå på en film. Idag får jag förhoppningsvis ha min bby för mig själv om ingen annan ringer och sabbar de.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3