torsdag 16 juni 2011

Delicious!

Seg dag, vädret är skiit trist. Va iväg till coop me Matte medan Johan och laga grävmaskinen sen baka jag dumlemuffins och de verka som dem vart godkänd av grabbarna.:P  Nu kollar vi på filmen Rio. Känner mig lite sliten och att veta va man har att köra inatt så blir man änu mer trött. Ska köra halva östhammar och sen vidare till Gimo, tur de inte är så mycke tidningar på torsdagar.

På lörda är de marknad i östhammar.:) Ska försöka ta mig in. Johan kanske kunde men kommer säkert inte de sen i sista stund man då kommer jag gå me Joel och nå fler och om Emmy hade tid så skulle hon oxå komma.

Just de måste tipsa om en doftgran som jag köpte herom dagen på coop. Luktar typ godis och äpple. Luktar så gott i bilen.! Mamma brukade röka i bilen så den lukta ganska mycke rök men nu luktar de mycke bättre.
Mönstret är läppstifts avtryck och passar bra i min tjejbil.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3