lördag 18 juni 2011

Marknad!

Varit på marknaden idag i östhammar. Som jag redan misstänkt så följde inte Johan me men jag gick me Joel istället, dem andra som oxå skulle (kanske) komma dissa oss så de vart bara vi två. Folk man känner kolla lite skumt så Nej jag träffar ingen annan jag råkar bara ha en kill kompis inge fel me de.:pVi gick runt på marknaden och kollla igenom allt. Träffa en del från jobbet, alltid lika skumt att träffa nån på sin fritid eftersom man klär sig lite olikt än va man har på jobbet.:P
Vi gick och käka på kina resturangen här i Östhammar så är proppmät fortfarande och jag och Johan ska åka till Zarah och Jimmie och grilla isch orkar inte mer mat.:(
Va ganska lite folk tycker jag annars brukar man få trängas på sån här marknader, va la vädret som gjorde de så folk inte ville gå ut.

Ne ringa och kolla me Johan om jag ska hämta honom.:P Ska till Z&J vid 4 tiden vilket är snart typ nu. Kommer va helt slut har sovi 3 timmar idag.:(
Hahah köpte en T-shirt till Johan. Lite ego får man va.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3