söndag 26 juni 2011

Midsommar!

I fredas så fick jag så klart jobba extra på morgonen fast jag igentligen inte hade tid men har man mesar på jobbet som inte orkar nått så har man.;) Fick iaf en del sömn. Jag och Johan åkte till Zarah och Jimmie där de vart vollyboll spelande, jag va faktiskt me den här gången, gick la så där har la inte spela de på 5 år eller nå sånt man behövde inte göra mycke om man säger så eftersom grabbarna kasta sig efter bollen och sen när man fick en så viste man inte om att man skulle ta den eftersom man va så van att nån annan kom kastande efter den.:P
Sen vart de att alla fixa sig men blir ganska sandig.
Drog vidare till en stuga där de redan va en massa folk. Vi grilla och sen va vi där ett tag och drog sen tillbaka til Z&J hus. Där ifrån fick vi skjus ner till öregrund. Gick runt lite på stan efter nå timme skulle vi åka hem men de vart att jag bara följde me dem andra men sen åkte jag tillbaka ner till öre själv eftersom dem andra va tråkiga.;) Hahah ne men de va trötta och fulla, Johan va ju typ redan bakis. Men själv va jag i topp och jag är ju van att va uppe hela nätter så för mig va de ju inge ovanligt att va uppe lite till. Nere i öregrund så träffa jag på några från jälla så hängde me dem. Dem vart trötta och tyckte att jag kunde stanna och sova där men ALDRIG tänkte jag, jag skulle hem till min bby så jag ringde efter skjusen och han va snäll och kom och hämta mig. Träffa på lite hargshamns folk då jag vänta på skjusen.:) Kom la hem vid 3-4 på morgonen minns inte så bra.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3