måndag 20 juni 2011

Flowers!

Fick jobba extra imorse. Vart att jag fick köra klart i östhammar och sen byta jobb bil och åka till Gimo. Börjar bli en vana att jobba extra hela tiden, får la hoppas att lönen visar att de vart värt de.

Inatt blir de till att köra Gimo, ska ha en lärling me mig. Vill igentligen inte men har inte så mycke till val när vi är för lite personal.
Tack vare att jag fick jobba extra så paja min planering så har vart lite smått grining idag, hade ju tänkt att jag bara behövde köra östhammar och då hade jag vart klar vid 4 men de vart att jag kom hem vid 8 istället så de vart att man sov bort dagen, hade tänkt att jag skulle komma upp i tid och stor städa huset men de sket sig. Har iaf diska lite och plantera om blommor dåde inne och ute blommor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3