söndag 12 juni 2011

Går dagen och idag!

Hade en riktigt trevlig grillkväll igår.!:)
Kom dit till Emma B och så snacka vi om vilka som skulle komma och inte och då så skulle inte Anto komma så då bestämde vi oss för att hämta henne(bor inte så långt ifrån Emma). Jag och Joel hoppa in i bilen och åkte hem till henne. Fick vänta på na medan hon fixa sig sen drog vi tillbaka till Emma. Kom dit och de va dags för käk. Sen bjöd kvällen på kubb, brännboll och skogspromenad. Haha sen vid halv 11 tänkte jag och Anto åka hem men Joel ville inte att vi skulle åka men vi hade lessna på myggen och folk börja åka hem så festen började dö men då vart de att jag, Anto, Joel, Tobbe och Joels kusin stack till Hargshamns badet och gick runt där.:P Men sen vart klockan för mycke så jag körde tillbaka dem till festen och sen körde jag hem Anto och sen fick jag äntligen komma hem.:P Hann träffa Johan en lite stund iaf innan jag behövde åka och jobba.

Inatt va man lagom sliten i kroppen och de va varmt att jobba så de va riktigt skönt att få komma hem till sängen imorse. Halv tolv vakna jag av en smäll och kasta mig upp ur sängen och drog upp rullgardinen, de ösregna och mullra. Såg hur Ferguson kasta sig in under bilen för att komma bort från regnet, stackarn.:( Men nu är de fint väder igen.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3