torsdag 2 juni 2011

Andra delen av studenten 20111

Kom iväg igår. Börja me att va hemma hos Jimmies föräldrar. Zarah, Hanele och jag gick hem till Zarah(va inte så långt att gå) vi lämna av Sigge(deras hund). Kolla på de ny födda fölet som kom för nån dag sen. Så söt.^^ Vi fylde på lite groggar som färdkost tillbaka.;)
Johan fick va chafför hela kvällen. Han fick köra fram och tillbaka till Öregrund me folk eftersom vi va några stycken. Vart att jag och Zarah åkte ner sist till Öregrund så de vart ganska sent innan vi kom ner men vi hade de trevligt hos föräldrarna.:P När vi kom ner till Öregrund så va de mest fjortisar, trodde de skulle va mer folk.
Men eftersom killarna bara ville åka runt me bilen så klev jag och Zarah ur gick runt och kolla om de hände nå kul. Träffa på lite folk som man kände sen hämna vi på Jakten. Grabbarna kom sen och hade köpt hämtpizza så vi åkte till föräldrarna och käka sen fasna jag där medan Johan fick fortsätta köra folk. Kom la hem vid 2-3 inatt.:P
Idag mår man bra fast är gansla rastlös me känner mig slö. Medan jag sov så har altan bygget på börjats och de kommer bli jätte fint.^^ Tur de finns snälla grannar som ställer upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3