söndag 19 juni 2011

Grillning + Krogen + Jobb!

Drog iväg till Z&J efter 4 och då spela grabbarn vollyboll sen vart de grillning. Sen vart de så kallt så vi gick in och kolla på tv en del av oss iaf resten(grabbarna) satt i köket och drack sina öl och snacka om sitt.
Sen bar de iväg till Öregrund och va på Terassen och Hummel. Haha jag dansa nykter! Sånt händer inte ofta.:P Sen blev klockan mycke och de va dags för mig att åka hem och byta om och åka och jobba.
Va lite kaso på jobbet för leveransen me tidningar va en enda röra. Jag va upp satt på att köra 3 olika tidingsrunder men eftersom de aldrig skulle funka för de finns inte tid till de(chefen verkar tro man är superwomen).:P Men iaf så bad jag att Jonas skulle ta ett av dem och han sa oki men så imorse så va han inte på jobbet och tiden gick och jag börja få panik att jag skulle få köra allt själv iaf men till slut dök han upp, han hade bara försovit sig som tur va.
Full fart på jobbet så man skulle bli klar nån gång sen fick man äntligen komma hem och lägga sig och sova hela dagen trodde jag iaf. Sove 1 timme sen så skulle Johan köras eftersom han drack igår. Så de va bara ta sig upp och köra honom sen hem och sov till 4 för då kom Johan hem och jag hade råka låst honom ute så han stod och knacka på dörren.:P Nu har man vart uppe en stund iaf och ska försöka ta mig till duschen sen får vi se om de blir att åka på bio.:) Skulle va mysigt i deta skiit väder.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3