lördag 1 januari 2011

1Januari 2011

Mitt nyår va helt oki, vart inte för full men jag hade ätit precis innan man skulle dricka så man fick ju inte i sig nå dricka för då va man mätt.. Jag, Johan, Matte, Jonte och Patrik åkte till Christer och Tove.. De va vi som jag nämt + två till som va där.. inge vidare drag eftersom alla som skulle dit banga i sista stund.. Kul.. Jag och Tove tjata på att vi ville åka till Valö men grabbarna va svår flörtade.. Suck säger jag bara.. Vi spela tv-spel och kolla på film.. Jag och Tove va ut till ladan och kolla på korna..XD Kolla på raketer vid 12 och fick min nyårskyss..:P Sen på natten ringde Patriks mobil och han och Johan skulle ut och ploga så de va bara att åka hem men de gjorde inge för jag kände mig trött och mådde lite illa.. När vi kom hem så va jag inte så trött längre så jag och Matte satte oss och kolla på film Mirrors 2, skiit kas film.. Matte somna under filmen.. Jag satt uppe tills JOhan kom hem igen sen gick vi och sov vid 6 tror jag.. Så va mitt nyår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3