söndag 2 januari 2011

Rensa Facebook Vännerlistan

Gu va less man är på snö nu..! Dem har precis gjort de snyggt inne i stan me att städa bort snö, ja då kommer de mer snö så nu får man pulsa och stå i snö vallar när man ska lämna tidningar och får hem 1liter vatten hem i skona när snön smält.. Och folk skortar ju gärna inte mer än va dem tycker behövs så de är typ en liten smal gång som dem kan gå men dem tänker inte på att jag kommer me en bil och ska få plats framför postlådan.. Nu tänker ni jamen de är la inge att gnälla över, jo för har man otur så kan de mycke längre tid att dela ut tidningarna och man får inte betalt för den extra tiden för tidningsrunderna är redan testade me att så här lång tid tar rundan så då får man betalt för de..

Johan är ute och plogar så man är hemma själv, kom hem för ca 30min.. Har bäddat ner mig i sängen me datan på magen och en katt ligger i sängen och den andra i fönstret men kan inte riktigt sova än för jag är inte trött + de är så tomt utan Johan..<3 Funder på om man ska rensa min vännerlista på Facebook för man är vän me folk man aldrig träffar eller pratar me eller så är de folk man prata me innan Johan kom in i bilden så såna personer ska bort + de är en som jag inte vet om jag ska ta bort eller inte för jag börjar lessna på personens statusar dem är så tjatiga dem handlar jämnt om samma person, man har lust att säga jaaa vi har fatta de nu du kan sluta  men vi pratar aldrig me varandar länge och inte vet jag va jag gjort henne så.. Aja bryr mig inte, tänker inte försöka reda ut de för personen valde de här inte jag, så varför fixa nått jag inte gjort och inte känner nå behov av att fixa de heller..

Ni får la logga in och kolla om ni finns kvar på listan..;p

1 kommentar:

  1. Du måste ju skriva upp mertid för varje minut du går över, står ju i avtalet dessutom 50 % extralön för allt du går över tiden.En del har mer i mertid än lön vissa dar

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3