torsdag 27 januari 2011

Lite värme skulle inte skada.

-10Grader! Usch inte mysigt att va ute när de är så kallt. Fattar inte hur man klara av att va ute och jobba när de va -20. Hoppas på att de blir varmare snart.
Gick fort att dela ut alla tidningar idag, är ju redan hemma som nu ser.:) Fast jag kom iväg tidigare än va jag brukar så de va la därför som jag vart klar tidigare oxå.:P

AAAAAAH! De ramla ner en äckel spindel från taket? me en smäl precis bröve mig på borde.:S..................Heheh nu är den ner spolad i toan. Ahjös me den.:P Nu kan man gå och sova i lugn och ro utan att veta att den springer runt här i huset.:P Fast igentligen är jag inte speciellt trött än men man blir la när man kryper ner i sängen bröve min bby.
Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3