måndag 3 januari 2011

Fika på stan

Morgonen börja riktigt bra me att jag hör Johan ropa "Bby dags att vakna".. Då hade han gjort i ordning frukost på sängen åt mig..:D<3
Åt upp och han åkte iväg me sin pappa.. Jag sov en stund till sen så klev jag upp och gjorde mig iordning för att åka in till Ö-hammar och möta systrarna Jonsson och ta en fika..:D Vart jätte glad när jag såg att Johanna va me för jag hade de på känn..:) Mycke trevligt att få träffa dem igen och att prata me några andra än bara Johan..:P Hehe inte för att de är fel att prata me honoom men ibland behöver man prata av sig me tjejer..:P Prata massa minnen, speciellt krogen minnen för såna har man många av..:P Efter vi fikat klart gick vi till ICA och sen åkte åt varsina håll..:P
Johan kom hem nästan samtidgt som mig.. Kolla lite på tv sen laga mat och Johan åkte iväg för att jobba lite och jag ställde mig och diska.. Nu sitter man och kollar på film och väntar på att karl ska komma hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3