onsdag 12 januari 2011

Dumpa Honom

Go morron.
Min morron börja ju bra, vid 7 kom en bekant till Johan som ska hjälpa oss me att installera den nya vedspisen(som vi fick i måndas, kommer bild sen när de är klart) och dem har borrat och låtigt så man har inte kunnat sova så bra. Dem höll på i typ 2 timmar sen va dem tydligen klara för idag men dem är inte klara me spisen. Johan kom och pussa mig hej då och åkte iväg för att göra sitt och när jag precis skulle somna om så börja må riktigt illa så de va den sömnen de. Har släppat ner täcket till soffan och myst ner mig me Elli och kolla på filmen "Dumpa honom". Den är ca 2 timmar lång så då har man nå att göra ett tag och förhoppningsvis så mår man bättre när den är slut.

Justin Long är så söt och bra skådis! Jennifer A är oxå bra skådis.
Är de bara jag som tycker de.?
Dock va de många bra skådisa me i den här filmen men nåra tycker man ju bättre om.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3