söndag 23 januari 2011

Idol konsert 2011

Mamma kom och hämta mig och när vi åkt en bit paja bilen så vi kom inte längre så då ringde mamma efter en som kom och hämta oss. Sen åkte vi mot Gävle, stanna under vägen och åt lite mat på Dinner fast de sög för maten va typ kall och torr. "/ Sen kom vi till Läkerol arenan och gick in och ställde oss på plats. Lite skillnad på den här konserten och andra som jag gått på, för dem andra har de vart på japanska konserter och där går de vilt till och trångt, varmt brukade de va men på den här fanns de plats och lagom varmt.:P
Klantig va jag oxå och glömde min kamera så de vart inga bilder förutom dem som ni ser. Försökte ta bilder men dem vart inge bra så då vart de att jag filma lite då och då istället. Alltid kul att ha.:)
Va en bra konsert tycker jag.:) Dock lite jobbigt att stå i typ tre timmar, min rygg klara inte riktigt av de.
Förr gilla jag inte vissa av idolerna men efter den här konserten så gillar jag dem bättre dock tycker jag fortfarande inte om Elin. Men alla va duktiga. Tycker de va lite åkigt när de va ballader, jag är och har aldrig varit nån ballad brud, såna kan va sååå tråkiga, de ska va tempo i låtarna.:P Efter konserten såldes signerade album och affischer, köpte signerad album till syrran, fråga om hon ville ha de som födelsedags present eftersom jag inte hade get henne någon än.:P Själv köpte jag inget för jag lyssnar ändå inte på cd och en affisch är inget att ha.
Vi åkte hem och när man kom hem mötes man av lite folk men jag hann inte va hemma länge, de va bara att byta om och åka och jobba.:)

Men de va en bra dag, skönt att komma iväg lite.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3