söndag 2 januari 2011

Söndag= Man får vara lat

Rensa en del av Fb vännerlistan imorse men datan börja fucka sig så jag gav upp, får fortsätta en annan gång.. Idag har man inte gjort mycke men de är ju söndag så dåligt samvete borde man ju inte ha..:P Har legat och läst min bok medan Johan sutti vi datan och spelat.. Somna en stund till och me tills Johan kom och tjata om mat..:P Fixa käk och sen följde jag me Johan när han skulle utfodra djuren.. Haha jag ströa spån mer än de gjorde jag inte, stog mest och klappa djuren och skratta åt Johan för han såg skiit rolig ut för hans glasögon imma igen så de va som att kolla på nån som sprang runt där halft blind och såg ut som att han skulle gå in i saker.. Ja jag vet jag har dålig humor..:P Ska hoppa in i duschen strax men tänkte vänta en stund till, jag diska för en stund sen och då gick de åt en del varmvatten så får vänta på mer.. Sen blir de att kolla på film och sen sova om man nu kan eftersom jag sovmiddag.. Sen inatt väntas de jobb..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3