torsdag 20 januari 2011

Allting är roligare me lite sällskap

Blir de en lång natt och dag för de vart att jag ska få köra cykelbudet oxå. Och sen när jag kommer hem blir de inte någon sömn för de blir att byta om och sen får Johan köra mig till bussen för att möta upp syrran, ska nämligen följa me henne till tandläkaren i Uppsala. Hade tänkte gå lite på stan, måste ju passa på när man ändå är i stor stan så de lär ju ta en stund och sen ska man åka hem. Lär somna på bussen.:P
Men nått posetiv är att Johanna gör mig sällskap inatt få se om man orkar åka till henne en stund innan man börjar jobba eller om man ska sova men troligen så blir de att jag sover en stund efter maten och sen åker till henne.:P

Vårt packet från Jotex har kommit så vi kommer hämta ut de imorn.:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3