tisdag 18 januari 2011

Bilddagboken

Hehe satt och kolla igenom en del av mina bilder på bilddagboken igår men kolla aldrig klart så jag fortsatte att kolla nu och shit va mycke minnen som kommer tillbaka. Saknar min och Bellas små internskämt och alla skratt stunder sen saknar jag verkligen min och Johannas knäppa ider och supar stunder, ingen kunde festa som vi.XD
Hitta även en länk till företaget som vi hade genom skolan när vi hade uf företags lektioner och sidan fanns kvar, trodde den va bort tagen."/
Alla bilder på bdb va kanske så roliga och gav kanske inte dem roligaste minnen, hade mycke kärleks problem där ett tag och andra problem men dem sakerna är ett avslutat kapitel nu.
Under 2010 va de ganska glest me bilder märks att man börja tröttna på bdb + de funka aldrig på min data så jag lessna på att ladda upp bilder. Sa ju att jag skulle läga upp bilder från i julas på bdb men jag orka inte.:P
Btw gu så kort hår jag haft.:P Finns hur många bilder som helst på min bdb när jag har kort svart hår.:P
Johannas häxbladning i flaskan tog bra.:P
Enu en supar bild när vi på crusing en gång i tiden
 och de va inte nyktert.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3