torsdag 13 januari 2011

Sjukt kallt!

Städat ut julen hela dagen så jag har vart lite upptagen. Men nu är de mesta borta som har me julen att göra så de är ganska tomt. Behöver beställa en ny omgång från Jotex me gardiner för nu har vi bara julgardiner till tv-rummet + betsälla några av tavlorna jag tipsa om förut.:)
Jag och bby va nyss på knutmasso och kolla på alla utklädnader. Fy fan va kallt de va så vi va där bara en timme sen stack vi. Vi hade nästa ingen känsel kvar i händerna. Vi fick me oss hem markandsgodis iaf. Gott:)
Nu är vi hemma igen och kollar på tv. Men inatt är de jobb som gäller för mig och då ska jag verkligen klä på mig eftersom de är KALLT ut!

Btw Får gratta min syster idag oxå för hon fyller faktiskt år idag.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3