lördag 8 januari 2011

Fullt hus

Hehe inatt när man jobb så höll hjärtat på att stanna.. Jag hade gått ur bilen och va på väg me tidningarna till ena husporten då hör jag någon säga "HEJ!" Fan va rädd jag vart efter som jag hade ryggen emot där ljudet kom ifrån, jag vände mig om för att se vem som sa nå men såg ingen så jag börja gå igen gick en bit sen vände jag mig om igen och då va de en person som kom runt hörnet och prata i mobilen..:P Jag gick in i porten och lämna tidningarna och sen när jag kom ut igen så hade personen kommit närmare.. När han såg mig så sa han till personen han prata me i mobilen "Åhh här kommer posten.. Snygga va hon oxå.. Undra om hon vill hänga me upp?".. Jag gick snabbt förbi..:P Första tänken va jag är inte posten och den andra tanken va hur mycke har du drucki som säger så där..XD
När jag kom hem från jobbet så va jag inte trött så jag ställde mig och diska och starta en maskin me tvätt.. Sen gick jag och sov vi 7 så jag fick några timmars sömn.. Gick upp vid tolv och gjorde mig iordning.. En stund senare kom Anto, Nicke och Joel hit.. Visa dem runt och sen fika vi lite medan vi vänta på att Emmy skulle komma.. Emmy kom till slut och hade me sig en massa spel.. Vi spela "Me andra ord" och sen spela vi "Me vilda gester" skiit roliga spel tycker jag.. Till och me Johan va me och spela me oss och förlöjliga sig..:D
Alla utom Johan och syrran följde me till Stop 76 och köpte me oss pizza som vi sen tog hem och kolla på tv och käka upp..:) Men nu har alla åkt hem och jag, Johan och syrran kolla på Fångarna på fortet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3