fredag 28 januari 2011

Tiden går fort när man har roligt

Träffa upp Emmy vid adas kaffestuga vid 3 tiden. Vi gick in men bestämde oss för att gå till Björkmans istället och fika. Vart prat om att vi ska bada nästa fredag och de är man ju me på + de vart prat om krogen men de får vi se hur de blir för om jag behöver jobba så får krogen vänta till en annan gång. Vi åkte och kolla upp vart pysselhörnan ligger men hitta de inte. Drog me mig henne till klädfabriken och kolla lite, hitta en mysdress men bestämde mig för att va lite snål. Sen tog tiden slut och Emmy behövde ta bussen hem så vi hann inte me de jag hade tänkte. Åkte och lämna henne vid sibylla och så åkte jag och hämta ut packetet och sen åkta och handla lite mat(tacos) in för kvällen och va in på pris stop och handla lite smått och gott.
Såg härom dagen att dem fått in smink så jag köpte mig föktiskt ett rött läppstift idag, väldigt billigt(29:-) och de höll faktiskt bra fast de va så billigt. Haha har redan testa de nämligen och jag har ätit tacos me de och de blekna la en anning men de finns färg kvar och de kladda inte av sig på glaset när man drack(fast de bror la på hur man dricker förstås).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3