lördag 29 januari 2011

Hittat gaspedalen snart?

Gick och la mig för att sova lite innan man åkte och jobba. Alarmet gick igång och jag vakna upp i Johans famn, hade inte märkt att han krypit upp bröve mig och lagt armarna runt mig, MYSIGT.!♥ Så då när man vakna upp i hans famn så va tanken bara att man ville ligga kvar där och inte behöva gå upp och gå ut i kylan men man va så illa tvungen.:P Kom i väg lite sent men när man kom till garaget så har inte lastbilen me tidningar vart där än så de va bara att sätta sig ner och vänta me dem andra.
Ca 1timme senare kom han, när han här muppen jobbar ja då är han oftast sen men aldrig tillräkligt sen så vi får betalt för vänte tid för han kommer så där ca 5-10min innan vänte tiden börjar gälla.
Aja vi sortera upp allas tidningsbuntar och sen packa man in i bilen och åkte. Sprungit upp och ner i trapper hela natten.:) Fick ju köra 2 distrikt(Östhammar+Cykelbudet) inatt så man har fått springa i ca 50-60trapphus.
Haha vem behöver betala dyra pengar för ett gym kort när man kan va tidningsbud inne i stan och få betalt istället sammtidigt som man motionerar.XD
Kom hem för en lite stund sen och nu väntar sängen på mig och de ska bli skönt att lägga sig och sova lite.:)
Go natt/Go morron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3