söndag 30 januari 2011

Nyktert

Vart inge bloggande igår för jag hade inte tid för jag sov till tre och då va de bara att fixa iordnig här hemma och lag mat. Efter maten va de bara att göra sig iordning inför krogen.:)
Vi åkte och hämta Christer i Ö-hammar och åkte till Jimmie på förfest. Haha jag ensam me 6 bönder som babblar maskiner, tummen upp.XD Ne men de va kul ändå. Jag fick ju va nykter eftersom jag skulle jobba så då vart man chaffis som vanligt.:P Vi kom la till Bowlan vid elva och då va de lite dött men sen när de typ va dags för mig att åka så kom de folk. Träffa en från Jälla, hon hade vissa djurlektioner me oss i djurklassen. Hon är alltid lika roligt att träffa för hon pratar på om allt möjligt och är glad även om vi inte prata så mycke i skolan(brukar träffa henne lite då och då ut på krogen/festtillställningar). Hade en trevlig kväll fast jag va nykter, haha satt och mobba Patrik för han vart "lite" full.:P Åkte hem för att byta om vid kvart över tolv och sen va de bara att åka tillbaka till Östhammar och jobba.:) Få se om man ska jobba inatt eller om man får ledigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3