fredag 27 maj 2011

27Maj2011

Va till pris stop och skulle fördriva tiden för vi skulle möta upp Christer, träffa på Emma B så prata lite me henne sen så åkte vi till Stop 76 för att möta Christer och Tova. Käka pizza och sen drog vi till Coop och handla va och hämta mitt paket som kom idag.:D
Kom hem och packa upp och åkte sen till Johans föräldrar och fika. Johan skulle köra ut foder så vi åkte till gården och jag stanna i bilen och ringde och prata lite me mamma.
Sen kom vi hem och kolla på BB och nu kollar vi på film.
Inatt blir de inte till att köra mitt destrikt utan de blir att fortsäta me Gimo linjen men när jag är klar me de så ska jag köra ut cyklebudets tidningar. Blir en tuff natt eftersom ryggen inte är 100%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3