onsdag 18 maj 2011

Ingen lärling inatt!

Inatt fick man va utan lärling då. Tydligen va de så att han bara fick en dag att lära sig, tycker synd om honom för inatt fick han åka me nån annan och lära sig ett nytt distrikt igen. Kommer bli rörigt.:S Jaja så länge han inte rör till de på mitt distrikt under nästa vecka så bryr jag mig inte hur allt ska lösa sig på jobbet, är ju som sagt lite ont om folk ibland.

Måste sätta mig ner och bestäma när man ska ha semester gu va jobbigt. Vill inte ha semester är ju kul att jobba.:P Fast lite ledigt skulle ju inte va fel så man kan få sova en hel natt och änu bättre ta sig en grogg eller två eller t om lyxa till de me att åka iväg nån stans och sova borta. Dock har jag svårt att planera så långt i för väg brukar oftast ta vecka för vecka.
Aja få kolla upp lite me Johan hur vi ska lägga upp de för har ju ingen lust att ha semester när han har som mest jobb och aldrig är hemma och de gäller även om nätterna så då kan man ju lika gärna jobba för vill ju inte sova själv.
Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3