onsdag 11 maj 2011

Personalmöte!

Jag är trööööt!
Hade ju mitt första personalmöte och jag fatta knappt hälften av va dem snacka om. Va nå om vårt avtal att de skulle ändras så vi kommer få 3% mer i lön men vi kommer börja me som scheman, nu har vi ju alla en vis tid som våra turer får ta men de skulle ändras till att alla dagar tar olika lång tid. Allt detta som dem babbla om skulle ske i oktober.
Usch kändes som att jag höll på att somna på mötet, att sitta stilla och lysna är inte min starka sida jag blir lätt rastlös och tappar koncentrationen tur att vi fick smörgåstårta efter så man piggna till.:D Bra start på födelsedagen me smörgårstårta dock vet ingen på jobbet att jag fyller år.:P Efter mötet va de bara att sätta igång att jobba på en gång.

Ta och sova lite så man orkar me dagen. Få se va den bjuder på för kul.^^
Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3