måndag 16 maj 2011

Hjärtattack!

Johan fasna hos Patrik me att kolla på hockeyn så man vart själv hemma och man fick kolla på Jersey shore och BB i lugn och ro. Skönt att Madde äntligen åkte!:D
Dem här mullvadarna vet jag inte riktigt va jag tycker om, dem kom in lite sent, blir svårare att övertyga om att dem är "deltagare", jag skulle blivit som Gurkan och börjat undra om de verkligen va sant eftersom de är typ 2-3 veckor(?) kvar så de skulle kännas orättvist och surt om nån kom in så sent och fick va me och tävla. Aja blir spännande och se hur dem ska röra runt i grytan.

Haha inatt på jobbet höll jag fan på att få en hjärtattack. Stod och luta mig in i bakskuffen på postbilen för att kolla att jag hade rätt buntar me tidiningar och inne i de där skåpet så hör man ju inge om de är nån som kommer så när jag vände mig om för att gå så stod chefen där och börja prata och hade några tidningar åt me som jag inte va berädd på så jag hoppa högt och vart helt stel, lova att hjärtat stanna helt en stund.XD Fy fan va rädd jag vart, märkte inte att han hade ställt sig där. Så kan de gå, chefen hade roligt åt de iaf.:P

Dags att hoppa in i duschen och sen kanske försöka få nån timmes sömn innan man ska upp igen och göra sig iordning. Johan och jag ska till Uppsala.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3