tisdag 17 maj 2011

Egen bil!

Lite små komiskt, vart en del prat om en till bil igår eftersom jag kände att jag måste "boka" Johans bil minst en dag innan jag ska ha den för att kunna åka nån stans och vi måste pussla ihop så tider funkar och sånt.
Idag ringde mamma och hade bra nyheter! Hon viste inte om mitt och Johans bil prat men hon kunde inte kommit mer tajmat. Hon har nämligen köpt en ny bil och undra om jag ville ha hennes gamla. Har inte sagt än att jag verkligen ska ha den men som de är nu så behövs den och de lutar åt ett Ja och man kan ju inte få en billigar bil än en som man får, kommer ju så klart att betala försäkringen själv.
Perfekt första bil och den är bensin snål, perfekt.!:)
Hon hade bara ett vilkår och de va att jag skulle komma och hälsa på oftare.:P Men har man en bil så blir de ju lite lättare.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3