onsdag 11 maj 2011

Dagen börja me...

...TÅRTA OCH BLOMMOR!
Jag va redan vaken för hade fått några sms som jag vaknat av men låg fortfarande kvar i sängen när Johan kom hem me tårta och vackra rosa blommor till mig.:) Fick även triss lotter där jag vann 50:-.
Så glad över allt vart lite förvånnad om jag ska va ärlig, att han köpte blommor vart jag extra glad över har inte fått en enda bukett på dem här nästan 2åren tillsammans men nån gång ska de ju va den första.;) Tårtan va oxå en suprice för han hade satsa på stort och gått till Adas där gör dem fina och goda tårtor och bakelser trodde nämligen han skulle gå till ekan(dem gör inge vidare goda saker där tycker jag) eller t om inte köpa nått, haha va bra jag tror om min pojkvän men de har blivi en vanna att han inte gör så mycke "romantiska saker" men de gör att när han gör nå så blir de verkligen en överraskning och extra speciellt.
♥Älskar honom för de. Han är speciell.♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3