tisdag 10 maj 2011

Varm natt!

Sitter me Ferguson i knät, han försöker fånga flogorna som flyger förbi så de är inte lätt att skriva.:P
Hemma från jobbet redan.:) Är inte så mycke olika tidningar på tisdagar och dem är inte så tjocka så de går snabbt att dela ut. Riktigt varmt och skönt att jobba inatt stod 10grader i Johans bil när jag åkte hem dock bara 7 när jag kom hem hit. När jag dela ut tidningarna så gick jag och tänkte tillbaka till i vintras då man hade 4 lager kläder och ändå frös nu kan man gå i bara tjock tröjan om man vill men jag behåller jackan på lite till efter som man är förkyld tar dock av mig den i dem sista trapphusen annars skulle man ju typ dö av värme.:P

Chefen... Visst jah jag har en ny chef eller ny kan man la inte kalla honom, han är en anställd som har graderat upp sig till chef så man kände honom innan, han körde b la mitt distrikt innan så jag fick de efter som han fick ett annat och förra chefen sluta så de vart den rundan ledig.:) Men iaf fick frågan om jag kunde köra söderön sista veckan i maj tydligen ville dem inte lära upp en ny utan dem ville ha en som kört de förut och då passa jag in i bilden men de betyder att jag ska lära upp en ny på min runda. Är en kille som lärt sig gimos distrikt och han skulle jag tydligen lära upp senare. Spännande och se hur de går de är lite små drygt att ha nån me sig efter som då har man ingen plats åt tidingarna men de ska nog gå bra.^^

Ne hoppa i säng för ska upp om några timmar igen för att fixa mig och sen in till östhammar och hämta ut p-piller och sen va hos Johanna vid 11 för vi ska till Uppsala och härja på jälla igen eftersom ingen hört av sig(som vänat) om våra betyg sen skulle Johanna på möte inne i stan så då blir de att jag får gå runt lite på stan, har lite saker jag ska kolla efter.:)
Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3