söndag 29 maj 2011

Hummel!

Lite små sliten idag men hade kul igår. :)
Sov till två-tre sen hoppa in i duschen och börja fixa iordnig mig för såklart vart de änu en helg hos Jimmie och Zarah dock stack Zarah iväg. Blåste skiit kallt men grabbarna spela ändå vollyboll i t-shirts och shorts.:P Vart grillning fast vi satt inne och åt för att de va så kallt. Sen skulle killarna kolla på fotboll så jag och Spire som va dem ända tjejerna hade inge att säga till om. Senare på kvällen drog vi till hummel.
Haha gjorde en tabbe, trodde jag kände igen en från jobbet så gick fram och prata men tydligen va de inte den jag trodde.XD Dem va jäkligt lika iaf. Pinsamt! Haha!

Inte kunde man få sova idag heller fast man va ledig! Man kan inte äns va ledig EN dag utan att de blir kaos. Dem hade ringt kvart i 2 inatt men de hade jag inte hört eftersom jag va på krogen sen imorse vid halv 7 då man helst hade vela få sova ja då ringde dem. Sen vid 9 så ringde dem från de stora kontoret för UNT och undra hur de gick me tidningarna. Då vart jag lite sur för jag bad chefen om ledighet för en vecka sen och de varkar inte kommit fram till nån så de stog tydligen att jag skulle jobba men då sa jag de att jag sagt till min chef att jag skulle va ledig och att chefen gått me på de. Tydligen va de ingen som fixat en stand in på cykelbudet men varför ska de problemet ut över mig, jag inte nån chef.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3