söndag 1 maj 2011

Valborg!

Gårdagen vart en bra dag iaf.:D Krantzen & Co kom och grilla. Smaka gott men hade hunnit dricka så mycke så jag va ganska mätt så jag fick nästan inte i mig nått.:( Christer och Tove kom senare och vi satt och snacka och drack sen kom vår chafför. Fick bli två bilar Christer körde den enna och alla åkte till Jimmie. Smarta jag glömde mitt leg så Christer va snäll och kör hem mig så jag kunde hämta de.^^
Märks att jag inte dricker så ofta, hälde upp en grogg när jag kom till Jimmie och hade knappt druckit av den när vi åkte till Hummel senare på kvällen för de tog verkligen stopp och jag kände att de började bli lite för mycket så de va dags att inte dricka mer.:P Vi kom till Hummel och dansa och hade trevligt men mot slutet början man bli trött. Haha börjar bli för gammal för sånt här.:P
Jontes pappa va snäll och körde hem mig och Johan. Vart lite fylle käka, fanns några köttbitar kvar från middan som jag mumsa i mig.:P

Imorse vakna man upp vid 7 utan att va bakis. Har turen att jag inte brukar bli de dock vaknar man så jäkla tidgt.
Johan va oxå pigg så han stack och jobb imorse. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3