lördag 30 april 2011

Skulle jag?

Behövde inte köra min bror inatt så jag trodde de bara va att sova men NOPP, halv 3 ringer mobile och då va de en från jobbet.
-Vart är du? Har du glömt att du ska jobba?
-EEEH va, aah, ne, kanske.?? Jag kommer på en gång! (har inge minne av att jag skulle jobba?)

Va bara att kasta på sig kläder och gasen i botten. Vart lite smått irriterad att han ringde så sent, jag brukar alltid va på jobbet innan/runt halv två-två så om jag inte är där så borde dem ju undrat lite tidigare och då kunnat ringa men men. Va gasen "i botten" hela tiden. Hann bli klar till 7 så man hann sova lite.
Va nå jävla fyllo som kom och ville att jag skulle köra hem honom. Han slet upp dörren innan jag han låsa(har en knapp inne i bilen för att låsa alla dörrar för t ex såna här tillfällen) så tidningarna bara rasa ut. Då vart jag ganska arg och faktiskt höjde rösten och sa de att han fattar väl att jag har fullt ändå tjata han vidare om att jag skulle köra och va lite medmännsklig, NEJ! de tänker jag inte va. Han sa de att han inte bode så långt bort, så jag snäste aah men då kan du GÅ! Fast jag börja backa så försökte han slita upp dörren igen. Vem vill köra en full ner pissad gubbe.??! Japp han hade pissa på sig. Usch såna här gånger gillar jag inte mitt jobb.
Detta sabba lite min dag men får la hoppas på att den blir bättre ska gå och göra mig iordning så man är klar innan alla grillgästerna kommer, när de nu är?.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3