söndag 3 april 2011

Svart taxi

Ja då va man hemma.:D Ska skutta i säng men funderar om man ska duscha en snabbis för de va varmt inatt fast postbils tempen visa -39grader ute.XD Fick snabba på lite me jobbet för jag hade en passagerare som satt på busstation och vänta(han sov när jag hämta upp han så han verka ju inte ha lidit).
Så här va de nämligen att han stanna mig och fråga om jag kunde köra honom men eftersom vi inte får köra folk när vi jobbar så sa jag de att jag snart va klar(ca 1timme max) så han kunde la vänta och de gick han me på så jag hämta upp han sen när jag va klar och körde honom till färjan i Öregrund. Tydligen gick de inga bussar så därför va jag snäll och körde honom. Ja jag vet man ska inte köra främligan men jag tyckte jag kände igen honom och hans röst och sen i bilen när han sa va han hette så efter jag släppt av honom så plinga de till i huvet, jag har träffat honom förut på en av Krantzens fester för typ 1år sen. Han och jag satt och diskutera om pengar och att man kan inte leva eller va lycklig utan pengar.:P Fan vilket minne man har.:P Tjäna 200spänn.;) Han erbjöd mer men jag ville inte, tycker inte om att typ "ta" pengar från fulla människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3