tisdag 19 april 2011

Resultat! Brun utan sol

Den funkar, Johan har kommenterar de att "gu va brun du blivit!".:) Annars brukar han mobba mig att man är blek.
Man måste va jäkligt noga när man smörjer in. Har vart slarvi dem gångerna(3ggr) jag smörjt mig så vissa ställen på kroppen är små fläckigt men de är svårt att se vart man missar fören efter några timmar. Fötterna är ett sånt ställe som jag slarvat me. Tyvärr så kan händerna se lite roliga ut ibland beror på va man gör efter man smörjt sig. Har ibland inte tålamodet de är som när man målar naglarna alltid lyckas man skava sönder de lite innan de torkat typ samma sak me detta. Kan liksom ställa mig och diska för tidigt så då kan de bli lite flamigt. Benen/låren och magen är bästa resultatet. Tur man inte går i bikini än.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3