lördag 23 april 2011

Tagit en tupplur som ett gammalt par!

Haha jag och Johan va så trötta så vi sov en lite power nap efter maten.
Igentligen va de meningen att vi skulle åkt till Jimmie ikväll igen.
Jag gick upp för att byta om och sminka mig så vi kunde åka lite senare, då la sig Johan i sängen medan jag fixa mig och sen la jag mig bröve när jag va klart ja då somna han och sakta så slog mina ögon igen oxå. Somna vid 7 och vakna till vid 8 och väckte Johan och de va då vi skulle åkte till Jimmie men Johan ringde och sa de att vi inte kommer för vi va så trötta och efter de sov vi en timme till. Funderar på de om vi börjar bli förskylda eller nå, jag känner att nått är på G me mig iaf + man har ju sovit lite dåligt imorse.

Haha gu vilken jätte bra påskafton(ironisk). Känns inte som att de är påsk men Glad Påsk på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3