torsdag 21 april 2011

Coop

Ganska seg dag men den har ändå gått ganska snabbt på nå sett.
Körde ju Johan vid 9. De va inte lätt att komma upp efter som jag knappt fått 3 timmars sömn men när jag kom hem igen så gick jag och la mig igen och sov till tolv. Åkte till Östhammar och gjorde ett ärende och va till Coop. Jäkligt mycke folk! Hatar sånt. Som tur hade dem en gullig familj som hjälpt folk att packa kassar och jag vart en av dem. En liten pojke kom fram och fråga om jag ville ha hjälp.^^ Ganksa skönt eftersom jag handla ganska mycke så de skulle tagit en stund om jag själv skulle packat allt, nu vart de så istället att när jag betalat så hade dem packat klart så de va bara att tacka och ta vagnen me kassarna och gå till bilen. Sånt blir man glad av.:D
Kom hem packa upp allt.
Har gjort iordning deg så vi kan äta ost&skinkpaj till midda så ska strax börja göra iordning resten för degen har vart inne i 1timme. Får dammsuga sen medan pajen står i ugnen så man har gjort lite nytta idag + jag hatar när de är som grus under fötterna vart man än går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3