torsdag 28 april 2011

Promenix me vovvarna

Hade tråkigt och ville gå ut och gå men de är inte så kul att gå här och speciellt att gå själv. Åkte till Moxboda och gick ut och gick me Leo och Linus. Fina skavsår man fick då av dojerna, alltid lika jobbigt varje sommar när man ska vänja av fötterna att ha ballerinaskor. Va ute och gick i en timme, mot slutet ev promenaden så va kopplen inte lika spända då va dem ganska trötta.XD Syrran kom hem så jag va me henne, låna lite kläder av mamma och vi va ut i lagorn och fixa lite och kolla på nya kalven. Dem har en skiit söt/ful kattunge som följde efter överallt och va inte rädd för korna så söt.^^ Vi åkte till Blå Krogen och käka. Blå korgen har dem bästa pizzorna tycker jag, Östhammars och öregrunds pizzamuppar kan slänga sig i soperna.:P Efter vi käka så åkte vi till Malsättra och så köpte jag majblomme krans och så fick jag träffa min Skrutt plutt fy va tovig han va så rensa lite tills han vart för lessna ocg vart för arg och börja änvända klona.:P Åkte sen tillbaka till Moxboda och då spela vi(jag) Wii.:)
Sen vid 8 åkte jag för att handla och åkte och hälsa på mamma på jobbet tills dem stängde sen så prata jag lite till efter dem stängt, sen vart de hämfärd under vägen träffa jag på Emmy så stanna och plocka upp henne oxå körde hem henne och kollar man på tv.
Bildbomb från dagen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3