måndag 25 april 2011

Underbart väder!

Johan kom hem vid halv elva igår och då slog vi igång en film bara för att få nån stund tillsammans dock la jag mig i hans knä och mot mitten/slutet av filmen låg jag och halv sov, blir så avslapnad så svårt att hålla ögonen öppna.:P Vi kolla på Tron Legacy, lite små rörig tycker jag men coolt gjord. Får kolla om därifrån jag börja slumra. När filmen va slut och vi gick upp och la oss i sängen så slog vi igång tv där för jag vart pigg av att gå nere från och upp(haha) och då va de Hostel 2 på tv, fick för mig att jag inte sett den men de hade jag tydligen för kände igen en massa.:P Lite svårt att ta vissa skådisar seriöst för man har sett dem i komedier eller nån annan film, 2 va från Desperate Housewives och 1 fån bl a en prinsessas dagbok och 1 från harry potter, då blir de inte så läskigt.:P


Solen skinner även idag och jag va nyss iväg och handla. Ska nog släppa lite ris för Johan högg ner ett träd igår så de går att bygga en veranda på baksidan. Ska bara kolla me Johan va jag ska lägga riset nån stanns om jag nu orkar bära skiiten för vissa grenar såg stora ut om jag inte kommer göra detta så kommer jag troligen lägga mig i solen och läsa min bok.:)
Man ska njuta av de fina vädret så mycke man kan.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3