lördag 2 april 2011

Nu är jag här!

Har knappt suttit vid datan och om jag har de så har jag bara kollat fejan lite snabbt om va som händer. Men nu är jag färdig duschad och har satt mig ner för att kolla lite på tv innan de är dags för sängen, ska nämligen jobba inatt.:) Ska bara vänta på att Johan ska komma hem, han kör lite folk.

Jobbade inatt och när jag kom hem så va jag lite lat så gjorde lite frukost och tog upp de till sängen och kolla på tv i sängen.;) Satt och klicka mellan kanalerna och då hitta jag till min glädje DISNEY CHANNEL!:D Vi ska igentligen inte ha den kanalen(få se hur länge man får ha den) men tydligen så funkar de dock bara på boxen uppe i sovrummet.XD Samma me andra kanaler vissa funkar inte nere men upp, Johan tror de beror på att signalen blir för svag nere för att annten sladden är skarvad så mycke för den är nämligen dela så den går ut i tre rum.

Kolla en del på tv och sov sen när jag vakna så kolla jag mer på tv. Klev upp ur sängen och börja städa sen kom Johan hem och fråga om vi skulle gå på promenad så drog på mig dojer och jacka och följde me, vi va ute och gick i ca 1½timme.:) Fixa midda när vi kom in, tacos.♥
Diska undan efter maten och sen hoppa in i duschen och nu är jag här.
Så har min dag varit.:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3